Totaalinrichting Office 365 + Voip voor Homan BV

Homan Elektrotechniek B.V. is marktleider op het gebied van feestverlichting en aggregaatverhuur voor evenementen en zorgt voor de complete energievoorziening van kermissen door heel Nederland.

Feka ondersteunt hen zowel op ICT, telecom als web gebied. Directeur Peter Homan deelt zijn ervaringen over ons systeembeheer en vertelt wat de door ons gebouwde webapplicatie voor hun registratie van uren en planning, hen heeft opgeleverd.

Waarom kiest Homan voor Feka?

Peter Homan vertelt: “Ik was op zoek naar maathulp. Als ik ergens naar tevredenheid zit, is er voor mij geen reden om over te stappen. Je zit op een gegeven moment ergens op je plek. Feka is servicegericht, betrouwbaar, heeft kennis van zaken, is allround en no-nonsense. Ik ben zeer tevreden met de service, de kwaliteit en de manier waarop zij te werk gaan met de juiste mensen. Dat is prettig. Wij zijn zelf ook een bedrijf dat gericht is op service en de organisatie. Feka snapt dat. Zij praten niet in nullen en enen.”

All-inclusive systeembeheer

“Wij zijn zeer tevreden over ons systeembeheer. Eén vaste dag per maand komt een vaste medewerker van de Feka buitendienst bij ons. Doordat hij hier geregeld is kent hij onze hele infrastructuur. Kleine problemen bespreken wij die dag even met hem. Hij neemt alle tijd en heeft alle geduld om de zaken zo goed mogelijk uit te leggen, zonder kapsones. Wanneer wij niet verder kunnnen door een storing, bellen wij meteen met Feka. Spoedgevallen moeten natuurlijk zo snel mogelijk worden opgelost. Wanneer je belt, is het fijn dat de mensen van Feka meteen weten wat er aan de hand is, doordat zij jouw geschiedenis bijhouden en je systeem monitoren. Dan is het probleem zo opgelost! Die wetenschap is gewoon lekker.”

Wat heeft de door Feka gemaakte app voor de urenregistratie en planning van de monteurs opgeleverd?

“De registratie is super. Tot twee jaar geleden vulden onze monteurs nog papieren opdrachtbonnen in. Daarop werden de uitgevoerde werkzaamheden, de projecttijden en de gebruikte auto’s genoteerd. Het verwerken van die formulieren in de administratie kostte dagelijks veel tijd. Die registratie en de planning gaat nu rechtstreeks in het systeem. Al onze monteurs hebben deze app en kunnen zelf op hun telefoon kijken wanneer en waar zij hun volgende klus hebben. Ook kunnen zij nu zelf hun uren bijhouden en invullen op computer, tablet of telefoon. Allemaal prima. De uren worden automatisch naar AccountView geëxporteerd. Dat scheelt ons zo’n vier uur administratie per dag! Ook overuren, tijd voor tijd en vrije dagen worden zo rechtstreeks doorgegeven aan de salarisadministratie. Daarbij kan elke monteur dit zelf bijhouden. Dit werkt superefficiënt. Allemaal mooie ontwikkelingen, ik kan niet anders zeggen.”